Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Chateaux et Résidences Gastronomiques

Chateaux et Résidences Gastronomiques

Vraag

Chateaux et Résidences Gastronomiques is een vereniging van unieke kasteelhotels met allen een eigen stijl en een uniek verhaal en historisch erfgoed. Hun vraag: hoe meten wij, mét onze diversiteit, via een gezamenlijke meetlat toch de kwaliteit van gastvrijheidsbeleving?

Oplossing

Met een generieke checklist zijn de individuele leden van de vereniging bezocht door de Mystery Guests. Omdat alle metingen gerelateerd zijn naar een rapportcijfers is onderlinge vergelijking mogelijk. Juist de discussie levert elke keer weer stof tot nadenken op. Zo worden de leden van de vereniging scherp gehouden.

Resultaat

Via Mystery Onderzoek bij alle leden van deze vereniging is 'kwaliteit' steeds weer onderwerp van gesprek geweest. En dat was de bedoeling. De vereniging is per 25 oktober 2021 opgeheven. Gelukkig: de individuele - schitterende - hotels, kastelen en landgoederen zijn nog steeds te bezoeken. Laat je verrassen!

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?