Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

GAP analyse

Een Gap analyse maken is zeer verdienstelijk. Waarom? Omdat je inzicht hebt in wat klanten verwachten én ervaren. In hoeverre ligt dat op één lijn of juist uiteen? GAP staat in dit geval voor ‘gat’, het Engelse woord, en dus ook wel discrepantie.

Wat is een GAP analyse?

Een Gap analyse maken is zeer verdienstelijk. Waarom? Omdat je inzicht hebt in wat klanten verwachten én ervaren. In hoeverre ligt dat op één lijn of juist uiteen? GAP staat in dit geval voor ‘gat’, het Engelse woord, en dus ook wel discrepantie.

In hoeverre heeft een Gap analyse betekenis voor jouw organisatie? Alleen als je zelf je doel daarin helder hebt én daarbij de juiste middelen en stappen volgt. Veelal kun je een gap analyse baseren op een gap analyse template of een gap analyse model. Die zijn op internet namelijk genoeg te vinden. Mooier is het om er maatwerk voor je eigen organisatie van te maken.

Hoe maak je een GAP Analyse?

Wat is een gap analyse en vooral: hoe maak je een Gap analyse? Dat kan in een workshop op een hypothetische manier. Dat kan ook waarheidsgetrouw een klantonderzoek en dan specifiek via Mystery Onderzoek.

Gap Analyse vs. SWOT

Wil je je GAP analyse vs. SWOT analyse combineren? Klantkijkers helpt ook daar mee. Voor marketingdoeleinden of voor andere doelen.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?