Website Bezoek

Regelmatig krijgen wij de vraag een website te beoordelen: hoe klantgericht is mijn website? Daarbij kijken onze Mystery websitebezoekers naar de contentbeleving én de look and feel.
Wat?
De beoordeling van jouw website op klantgerichtheid.
Voordeel?
Zie wat je klant ziet als hij jouw website bezoekt: hoe is de look and feel?
Tarief?
Vanaf € 195,-. Het is ook mogelijk om een technische analyse te geven.
Hoe klantgericht is jouw website? Klantkijkers beoordeelt het door de beleving van je website te meten.

Websitebezoek

Regelmatig krijgen wij de vraag een website te beoordelen: hoe klantgericht is mijn website? Daarbij kijken wij naar het gebruiksgemak en de contentbeleving. SEO en technische design zaken laten wij daarbij zoveel mogelijk buiten beschouwing. Een niet werkende link is irritant en dat constateren wij voor jou. Evenals spelfouten. En – breder gedacht – werkt het formulier op de juiste wijze? Krijg ik een reactie?

De laatste onderzoek soorten zijn online. De digitalisering in onze wereld neemt namelijk steeds meer toe. Klantkijkers zet daarom Mystery Website Bezoeken in om de beleving en werkwijze van websites te meten. Maar ook Mystery Chats: een manier om laagdrempelig contact met de klant te hebben. Hoe reageert jouw team dan? Hoe wordt het proces ervaren en hoe komt bijvoorbeeld het woordgebruik over? Denk aan organisaties als autodealers, hoger onderwijsscholen en webshops. En als laatste online meetinstrument zet Klantkijkers de Mystery Review: onze Mystery Guest laat een bericht online achter en wij meten hoe klantgericht daarop wordt gereageerd.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?