Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Inzicht in klantbeleving

Klantkijkers onderzoekt beleving van klanten, zodat jij als dienstverlener kijk hebt op wat volgens jouw klant goed gaat en wat beter moet in de customer journey. Zo heb je zicht op leer- en continueerpunten en bouw je met jouw medewerkers aan een nog betere klantgerichtheid van jouw organisatie. 

Klantkijkers helpt organisaties, die door klantgerichtheid onderscheidend willen zijn. Of het nu gaat om klanten, gasten, patiënten, cliënten, afnemers etc.: via Mystery Onderzoek krijg je een spiegel voorgehouden. Spannend? Ja. Nuttig? Zeker! Naast de onderzoeksuitvoer zelf, regelt Klantkijkers ook de interpretatie en presentatie van de uitkomsten. Kortgezegd: meet, weet en deel.  

Klantkijkers zet Mystery Guests in die passen in de doelgroep van de opdrachtgever. Met de Mystery Guests wordt een persoonlijke band onderhouden, zodat er betrokkenheid is (community building). Waarden in het werk bij Klantkijkers zijn: analytisch, enthousiasme en accuratesse. 

Wij werken op een prettige manier samen met onze Mystery Guests, met partners in onderzoekstooling en met inhuur- en uitzendpartijen. 

Klantkijkers is een label van Driepunt B.V.

Mystery Guests


Klantkijkers beschikt over een grote pool van uitvoerders van Mystery Onderzoeken: de Mystery Guest, de 'Klantkijker'. Iemand is dat niet zomaar. Wij zetten namelijk geen inzet van goedkope ‘studenten’ in, maar mensen die werkelijk in de doelgroep van de opdrachtgever passen.

Mystery Guests die bij Klantkijkers geregistreerd zijn, hebben allemaal in het aanmeldproces een profiel gekregen. Ze zijn zoveel mogelijk persoonlijk bij ons bekend. Dat werkt wel zo persoonlijk, direct en gemakkelijk!

Na een zorgvuldige selectie wordt de juiste Mystery Guest op een gedegen manier geïnstrueerd. Daarbij is er rechtstreeks contact. Elke Mystery Guest ontvangt na uitvoer van de opdracht persoonlijke een terugkoppeling. Zo houden we elkaar scherp!

Mystery Guest van Klantkijkers zijn verbonden aan een bedrijf of zijn particulieren. Vergoedingen verlopen daardoor via facturaties, loonbetalingen, in natura, een storting of via bijvoorbeeld een cadeaubon. Altijd geldt: wij maken melding bij de belastingdienst als er sprake is van 'vergoeding derden' (voorheen IB47).

Mystery Guests


Is eenmaal een onderzoek uitgevoerd, dan vullen onze Mystery Guests hun bevindingen online in. Daarvoor hebben wij een eigen ontworpen en ontwikkeld platform.
No items found.

Regelaars


Er komt bij Mystery Onderzoek veel regelwerk kijken. Dat doen wij met plezier en daarvoor zijn er regelaars in ons team.

Nakijkers


Klantkijkers zorgt daarna bij elk verslag voor de ‘filterfunctie’: het bewaken van de uniformiteit en leesbaarheid. Daar zorgen de nakijkers voor.
Boudelot
Boudelot
Nakijker
boudelot@klantkijkers.nl
Patricia
Patricia
Nakijker en saleskracht
patricia@klantkijkers.nl
Nynke
Nynke
Nakijker en sparringspartner
nynke@klantkijkers.nl

Onderzoekers


Wij voeren ook zelf onderzoek uit, onderzoek naar onderzoek: welke onderzoeken over klantbeleving zijn interessant (data), wat leren wij uit die onderzoeken en wat heb ik daar aan als dienstverlenende organisatie? Kortom: data vinden, bestuderen en daarna 'tot nut' laten zijn: ook dat doet Klantkijkers.
Laura
Laura
Dataverzamelaar en nakijker
laura@klantkijkers.nl

Aanjagers


Tot slot zijn er de aanjagers. Met voelsprieten en connecties in diverse markten. Overal waar klantcontact is, zijn namelijk kansen om beleving te meten. Tijd voor een gesprek? Nodig deze aanjagers vooral uit!

En ja, ook ons werk is mensenwerk: onderstaande collega's zijn dan onmisbaar.
Anthon
Anthon
Saleskracht, actief via Het SalesCentrum
anthon@klantkijkers.nl
Gerwin
Gerwin
Initiatiefnemer, regelaar en directeur
info@klantkijkers.nl

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?