Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Gemeente Het Hogeland

Gemeente Het Hogeland

Vraag

Gastvrijheid is een belangrijk thema voor Gemeente Het Hogeland. Hoe kunnen wij het Team Facilitair van deze nieuwe samengestelde gemeente motiveren om met die gastvrijheid aan de slag te blijven? Hoe blijven zij bewust dat zij als individuele collega hét verschil maken naar interne medewerkers én inwoners van de gemeente?

Oplossing

In een dynamische en interactieve workshop komt het onderwerp gastvrijheid aan bod: vooral door gedrag centraal te stellen. Omdat gedrag gaat over ‘doen’, is voorafgaand aan de workshop Mystery Onderzoek ingezet. Wat laat het Facilitair team zien in hun dagelijkse praktijk? Eerst zijn interne medewerkers als Mystery Guests gescout, daarna hebben zij via Mails, Calls en Visits de dienstverlening van hun collega’s gemeten. Natuurlijk strikt in het geheim… De uitkomsten zijn gedeeld in de workshop én iedereen is gevraagd: wat doe jij al goed (houden zo) en waar wil jij op letten (dit ga ik anders doen)?

Resultaat

De workshop moest “leuk en leerzaam” zijn. Dat is gelukt! De reactie van onze opdrachtgever zegt genoeg: “Het was erg leuk om dit samen met je te organiseren. We hebben een hele leuke dag gehad! Dank Gerwin!!! En natuurlijk onze mysterieuze gasten 🤣🤣😃😃”. Het mooie? Dat de huidige collega’s van Gemeente Het Hogeland al zeer tevreden zijn over de gastvrijheid van dit Facilitair Team. Ga zo door.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?