Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Guido

Guido

Vraag

Een geslaagde Open Dag is voor de hedendaagse middelbare school cruciaal: het is hét moment om nieuwe leerlingen en hun ouders te laten zien waar je als school voor staat en gaat. Kernvraag aan Klantkijkers: hoe beleven bezoekers onze Open Dag? In hoeverre krijgen zij aandacht en hoe komt onze identiteit bij hen over?

Oplossing

De checklist voor deze Open Dag Mystery Visit is eerder al in overleg met de school opgezet. Vooraf is bekeken of deze nog up to date is. Daarna heeft Klantkijkers ‘ouder met kind’ Mystery Guests geselecteerd en geïnstrueerd. Zij passen helemaal in de werkelijke doelgroep en hebben de Open Dag bezocht. Via de checklist is een duidelijk en bruikbaar verslag gemaakt. Natuurlijk, ook mét een aantal subjectieve meningen er in. Dat mag bij Klantkijkers, omdat beleving in basis subjectief is. Een school kiest men toch ook vaak op gevoel?

Resultaat

De Teamleider en de Communicatie verantwoordelijke zijn blij met het verslag. Letterlijk: “Wat fijn, zo’n goeie score! En mooi om te lezen dat de voorlichtingsmaterialen zo goed scoren 😊. Dank voor de samenwerking ook!”. Met de Teamleider is een nagesprek gevoerd: zo is er nog wat doorgevraagd en heeft de Mystery Guest extra informatie gegeven over de identiteit. Met deze punten is door het PR team het vervolg van de Open Dag besproken, inclusief feedback voor volgend jaar. Op naar veel aanmeldingen!

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?