Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Inntel Hotels

Inntel Hotels

Vraag

“You’ll be surprised!” is de belofte van Inntel Hotels. Een moderne, gastvriendelijke en succesvolle hotelgroep op plezierige locaties met elk een eigen identiteit. Maar: hoe maken de medewerkers dat elke dag waar en wat merkt de gast daar van?

Oplossing

Via de op maat ontwikkelde Mystery Visit checklist waarop items over product, gedrag en omgeving staan én die gekaderd is in de missie en visie van Inntel Hotels is periodiek de beleving van de zakelijke en de leisure gast gemeten. De jaarlijkse continuïteit hierbij is de kracht!

Resultaat

Door ruim 20 jaren van samenwerking hebben wij, juist ook in Mystery Visits en Mystery Calls met en voor Inntel Hotels een cultuur gecreëerd, waar medewerkers graag werken en bovenal: gasten graag verblijven. Ervaar zelf wat persoonlijke aandacht je doet en bezoek één van de Inntel Hotels!

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?