Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Pluimers

Pluimers

Vraag

Wat is de klantbeleving bij een adviesgesprek met een adviseur van Pluimers Isolatie? Wat gaat goed en wat kan beter daarin?

Oplossing

Alle adviseurs van de particuliere markt kregen een Mystery Visit: zij spraken een potentiële klant, zonder te weten dat deze – in hun eigen huis – de adviseur beoordeelde. Natuurlijk waren dat onze Mystery Guest, verspreid door heel Nederland!

Resultaat

In een gezamenlijke bijeenkomst, eerst met directie, daarna met alle adviseurs, zijn de bevindingen besproken. Samenwerkingspartner Anthon Geersing van Het Sales Centrum: "Gerwin heeft samen mij als trainer van Het Sales Centrum deze bijeenkomst verzorgd". Zowel in proces als in commerciële vaardigheden zijn inzichten gedeeld en zijn er concrete quick wins behaald... Mét bruikbare input voor de trainingen uiteraard.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?