Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Landgoed de Salentein

Landgoed de Salentein

Vraag

Landgoed de Salentein is een begrip: velen kennen het mooie kasteel bij Nijkerk, waar je heerlijk kunt eten en vergaderen. Bovendien is het een mooie trouwlocatie. De vraag van de General Manager en het operationeel management is: hoe borgen wij onze kwaliteit van dienstverlening en geven wij een boost aan het aantrekken van nog meer vergadergasten?

Oplossing

Er is eerst een nul-meting gedaan via Mystery Onderzoek. Voor de afdeling Sales zijn er Mystery Offerte Calls, Mystery Informatie Calls en Mystery Informatie Mails uitgevoerd. De quickwins daaruit zijn in sessies met een ervaren trainer van het SalesCentrum besproken. Ondertussen weten de salesmedewerkers waar hun groeipotentieel is. Daarbij blijven we via Klantkijkers hun skills meten door de inzet van Mystery Onderzoek het gehele jaar door. Voor het F&B, het restaurant, worden ook Mystery Visits uitgevoerd. Ook verzorgt Klantkijkers Mystery Vergader Visits. Het team heeft zelf hand gehad in de checklisten: met elkaar bepalen zij hun ‘lat’. Optimale gastbeleving blijft zo voortdurend onder de aandacht van Landgoed de Salentein.

Resultaat

Er is veel bewustzijn gecreëerd: proceszaken, maar juist ook gedragspunten. De quickwins zijn meteen aangepakt. Wat ook goed werkt: weten wat al heel goed gaat. Dat geeft vertrouwen en plezier, juist ook om de verbeterpunten aan te pakken. Het team is daarvoor gemotiveerd, juist ook omdat ze in het voortraject betrokken zijn geweest. Elk teamlid ontwikkelt zich en is een onderdeel van de beleving van 'het beste van Argentinië en Uruguay op Nederlandse bodem'. Ervaar het zelf!

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?