Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Lease Unlimited

Lease Unlimited

Vraag

Met Lease Unlimited, een merkonafhankelijke leasemaatschappij, zijn wij het traject ‘Hospitality Unlimited’ ingegaan met als doel het commerciële en klantgerichte gedrag van de medewerkers te verbeteren. Hoe blijven de medewerkers bewust van hun gedrag en grijpen zij daadwerkelijk omzetkansen?

Oplossing

Maandelijks voerden wij Mystery Onderzoek (Mystery Mails en Mystery Calls) uit bij de afdelingen Sales, Operations en Receptie. Hierbij verplaatsten onze Mystery Guest Medewerkers zich in de rol van potentiële klanten (aanvraag voor één of meerdere leaseauto’s) en ook als bestaande klanten (bellen als berijder met vragen over een leaseauto of het hebben van een klacht).

Resultaat

De medewerkers van Lease Unlimited blijken over voldoende inhoudelijke vakkennis te beschikken. Uit de diverse onderzoeken is gebleken dat het doorvragen, het geven van persoonlijke aandacht en betrokkenheid ervoor zorgen dat de medewerker van Lease Unlimited zich onderscheidt. De vraag om een voorstel te mogen doen, de leaseauto te mogen leveren of de buitenlandhulp te mogen verzorgen wordt zo makkelijker.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?