Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Moeke

Moeke

Vraag

Meyer Horeca Groep exploiteert alle Moeke eetcafé's in Nederland, evenals een aantal daarbuiten, zoals De Drie Gezusters in Groningen en Grand Café Bellevue in Tiel. "Hoe bewaken wij onze gastvrijheid én de kwaliteit, zodat al onze gasten genieten van de Meyer Horeca Groep beleving?"

Oplossing

Elke locatie wordt door een Mystery Guest bezocht. Niet eenmalig, maar meerdere keren per jaar. De verslagen worden in de eetcafé's met elkaar besproken én de resultaten komen ook aan bod in de trainingen.

Resultaat

Iedere medewerker kent de vijf fasen in de guest journey en weet wat hij/zij daarbij moet doen om de gast de juiste beleving te geven. Gasten ervaren Moeke en de andere labels als gastvrij mét een thuisgevoel!

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?