Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

Noordwest Ziekenhuisgroep

Noordwest Ziekenhuisgroep

Vraag

“In hoeverre zijn wij gastvrij aan de balie en aan de telefoon?”. Wat merkt een bezoeker of patiënt bij de locaties van de Noordwest Ziekenhuisgroep in Alkmaar en Den Helder? Wat gaat goed en waar liggen verbeterpunten?

Oplossing

Bij beide locaties zijn meerdere rondes Mystery Visits en Mystery Calls uitgevoerd. De doelgroep? Dat zijn de medewerkers aan de telefoon en de medewerkers van het receptieteam. Het feit dát er Mystery Guest rondlopen en vragen stellen gaf - uiteraard - al veel alertheid!

Resultaat

Door inzicht te hebben in de totaalbeleving van de bezoeker - van aankomst tot vertrek - zijn verbeterpunten in de 'guest journey ’ aangepakt. En over de goede punten zijn de medewerkers gecomplimenteerd. Zo werkte Noordwest Ziekenhuisgroep op een gedegen en aantoonbare manier aan kwaliteit.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?