Inzicht in klantbeleving: wat wil je weten?
Klantkijkers doet mee: 

VNU Exhibitions

VNU Exhibitions

Vraag

VNU Exhibitions Europe wil als organisator van beurzen, de eigen adviesrol nog meer in praktijk brengen door de exposanten te helpen de profilering richting de bezoekers te verbeteren. Hoe kan Mystery Onderzoek daarbij helpen?

Oplossing

Voorafgaand aan de beurs werd, in samenwerking met VNU Exhibitions, de exposant in de gelegenheid gesteld een training te volgen over beursgedrag. Nadruk ligt hierbij op behoeftebepaling en presentatie (verbaal). En dan de praktijk op de beurs: natuurlijk speelt standbouw een rol, echter de exposant als 'mens' is nog belangrijker in de beleving van de bezoeker. Tijdens de beurs hebben wij daarom Mystery Guests ingezet die de stands bezochten. Hoe gaat de exposant het gesprek aan. Wat ervaren de Mystery Guests hierin? Naast de beleving in en om de stand zelf is ook de nazorg gemeten.

Resultaat

De klanten van VNU Exhibitions hebben zo inzicht gekregen in hun beursgedrag: een mooie bewustwordingsslag over de eigen rol als exposant, als het gaat om het presenteren van je dienst of product. Het plaatje kan nog zo mooi zijn. De mens moet het verkopen! Voor VNU Exhibitions is de verzamelde data waardevol om te sturen op een nog betere begeleiding van de exposanten.

Versterk de juiste beleving bij jouw klant

Tijd voor een gesprek?
Vraag een gesprek aan!
Waarom Mystery onderzoek?